Sol sol sol :)

Strålande sol ute, himla skönt har suttit ute några timmar idag :) Det var mys.
Jag kom fram till att det jag har gjort i helgen låter oerhört tråkigt - facketsgrundkurs.
Men måste säga att det var grymt rolig och lärorikt. Sen som ett litet plus, bad, bio och goood mat!
Grymt lärorikt var det, nu vill jag bli fackman. Haha! Som ledaren sa efter "undra varför det heter fackman? Det borde ju heta typ fackhuligan eller något" Och jag, efter vi fick se hur de jobbar skojar jag inte om det, dom fick tillochmed Christoffer att känna sig obekväm trots att det bara var rollspel. Men trevligt var det iaf, många trevligt människor. Dock somande jag och Carro i fel rum i natt, men vi sov så gott :P

1 ½ helg avklarat, nästan så det rycker i mig redan ;P

Pussheey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0