sommar snart.

Ja snart är det sommar, då blir alla glad och klär av sig kläderna. Ja nästan så, bikinin åker på iaf xD Om vädret tillåter vill säga. Men det gör det, ja det får vi hoppas :)

Idag har jag först vaknad ut brevid en Hendrik som flinade åt mig samtidigt som han försökte se ut som han sov 8-) Men duchade och efter det så fick jag iaf liv i människan xD Va i skolan och flamsa runt några timmar innan jag gick till jobbet - väl på jobbet bestämmde jag och Jimmy att hans band skulle hjälpa mig med min låt, wiho! Skit bra ska det bli, trummer, gitarr, bas osv. måste bara sätta ackord och noter först för det får jag allt göra själv :P Så ska väl börja med det på om någon vecka :P  Men det blir nog NICE, från början vare bara Jimmy som skulle hjälpa mig men nu blire kanske hela bandet, rockigt xD

I morgon blire att dra hem till mora, fira lite med vänner och han skoj sen på fredag morgon far jag te Karlstad igen xD För att jobba och sen träffa lite folk på kvällen, blir nog nice!

Nu tänker jag spela ett parti betapet och sen sova vare tänkt om inte mitt oth program är klart innan dess, HOPPAS! Puss nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0