Störd!

Min syster är störd, henne blogg inlägg var på skämt. Jag är värdens bästa sylt göreska :P

Idag har jag och Azra kutat runt på bergvik och lämnat in cv hit och dit xD Dom på max blev över lyckliga att se oss och började prata om massa saker, helt skoj :) Skulle inte köpa något vare tänkte, men det blev en klänning och ett armband. Det blir att används ikväll det :) Vi var också sen sväng till ikea, men skiten var dyr så mina kläder får bo i Ikea kassar ett litet tag till :P

Har gått och blivit nojig över hiv senaste dagen, inte för att jag tror att jag har det men vem vet? Kan hända även den bästa dvs jag! Jag och Johanna ska pallra oss dit i veckan iaf för att ta äckliga blod prover, hatar verkligen blodprov. Sen lästa jag att det var vanligt blad folk som knarkar, jag menar mitt ex var ju det ett tag, knarkare alltså. Men han hade bara rökt på och dragit linor som tur var :D Ingen oro där iaf typ! Ska inte snöa in mig på ämnet men men.

Pusspuss bananbuss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du dum eller ? han har aldrig varit "knarkare". det är ett sjukt starkt ord.. tänk dig för innan du skriver.

2008-04-11 @ 20:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0