Tips?

Min vän tipsade mig idag att om det inte går bra med kärleken kan jag ha "lite roligt under tiden" som han urtryckte sig. Saken är visst det kan jag, men vill jag det? Nej, faktiskt inte tycker inte att det är något värde i att göra sånt och inte blir det roligt heller. Nejnej, ingen idee ska vara kär i en person först, då blir det mkt bättre. Då blir saker mysigare och bra för min del. Håller mig nog till den terorin fram över, vill inte vara ett ånglok som letar på krogen, ny kille och säng varje helg, nej inte min grej. Inte heller min grej att va med han som tycker om mig som jag inte tycker om tillbaka. Ligger liksom och tänker på andra saker mest då typ som "undra vad det är på tv nu" "undra om det är några roliga på msn" Och om man tänker på andra saker då är det INTE bra.

Nog för mig, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0