tråklista :D

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel?

Som aldrig förr ;P

2. Är du lycklig?
Jo jag trivs, vad är lycka?

3. Är du uttråkad?
Bara seg ;P

4. Är du ledsen?
Halvt.

5. Är du italienare?
Njee, men om jag hade vart vill jag vara brunare :P

6. Är du en cooling?
Som bara den ;P

7. Är du från Irland?
Borde man vara det?

8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
Ja det hoppas jag :O :D Jag menar, annara har jag missat något bra :P




ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ajo, fast sällan man tar chansen!

2. Har du någon gång blivit sårad?
Ofta för ofta, har inge själv diciplin

3. Har du någonsin tänk på samma tjej/kille flera gånger under samma dygn?
Oja ;P

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?
Skojar inte, tog väldigt låång tid, men det som gjorde att jag inte gjorde blev ju så nu, fan ta mig själv ibland :P

5. Har du kysst någon under två senaste veckorna?
Jaja :P

6. Har du haft en hemlig beundrare?
Oj, vet att det var en kille kär i mig ett tag som inte vågade säga något, det är hemligt iaf?

7. Är du kär?
Lite sådär halvt.

8. Vill du gifta dig när du blir stor?
Jo, jag romantiserar allt så det skulle väl passa sig ;)




NIO PICK ONE

1. Hår eller ögon?
Hår   

2. Katter eller hundar?
Hund, dom lyder mer och springer inte bort lika lätta xD

3. Några få bästa vänner eller jättemånga bekanta?
Oj, både och fast ser alla min vänner som bäst :D

4. Tv eller Internet?
Internett, tv är överskattat.

5. Coca-cola eller pepsi?
Cola om jag måste men det är blä :P

6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?
Jag älskar mysiga hemma kvällar, men har ingen att ta dom med så nu är det utekvällar som gäller :P

7. Pengar eller lycka?
Lycka, lycka, lycka - man kan inte bli lycklig av pengar.

8. Dag eller natt?
Natten, mys med mörker <3

9. Msn eller mobil?
Mobilen!




TIO HAR DU NÅNSIN

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Jo, dom lät mig va borta ett tag då de vet att jag skulle komma hem igen. Gör saker för att visa saker att de har gjort fel väldigt ofta, fast jag blir irriterad när de inte fattar att det gjort fel och jag visar/säger :P

2. Brutit ett ben?
Nej inte vill jag heller!

3. Gjort nått du ångrar?
Senaste var att skicka ett sms, och det var vid 23.20 något sånt, så rät ofta händer sånt ;P

4. Hoppat Bungee Jump?

Nej, höjdrädd!

5. Ljugit för någon du tycker om?
Har jag säkert, kanske för att skydda den eller för att inte såra :P

6. Ätit en hel tårta själv?
Skulle säkert vart gott, men nej tack :P

7. Gjort bort dig offentligt?
Maha, ja uscha miig!

8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?
Ja oerhört mkt, min nästa kille ska bli som min förrförra ringde varje kväll och sa god natt

9. Gråtit när ett husdjur dog?
Ja, lite, har fortf svårt att acceptera att hon är borta

10. Velat försvinna?
Nej, tror jag inte, men skulle vara häftigt och se allas reaktioner :P




SENASTE

1. Samtalet du ringde?
Petter

2. Telefonsamtalet du fick?
Jonas

3. Personen du var med?
Jag brukar räkna dom jag jobbar med som umgänge så idag Sara och vad-hon-nu-heter :P

4. Roligaste grejen som hänt?
Att vi bokade spat till helgen? :D

5. Personen du smsade?
Fredda.

6. Du skrev till på myspace?
Har inget :P

7. Du kommenterade?
Naa måste vart Sandra på bdb!

8. Du tillbringade natten med?
Jessi, det va mys ;) xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0