trött :)

Nu är jag otroligt trött, men kommer inte på något som är passande att äta vid tio i nio efter som jag snart kommer gå och lägga mig, guud vad duktigt man kan vara på att vända dygnet rätt ;) Nio-tio borde jag sova jämt så orkar man med att vara i skolan också ;P 

idag har jag vart i skolan och sen på ssu möte i 1½ h, otroligt roligt och intressesant kommer vara dödad med dåker och kuser som några veckor, men kan vara bra för då har jag något att pyssla med under helgerna :D

Min syster ringde mig idag, hon älskar att öppna mina brev som hon ringde helt lyrics för att få öppna min skattedeklaration. Visst fick hon det, och det var inte en dåligt summa jag fick tillbaka kan jag lova :D Nu vet jag en som har råd att åka utomlands i sommar utan att anstänga sig - JAG, JAG, JAG!! Kommer mobba alla andra som får slita häcken av sig i sommar för att KANSKE komma iväg, me like :D

Puss nu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0