Underbart!!!

Tror jag ska spränga min dator i luften eller så, ännu en kväll och klockan är bajs mkt för att jag inte kan slita mig. Dumma jävlar vid msn som håller mig kvar vid datorn, just nu är det pepp till sommaren och träna mer som gäller på msn :P Pepp,pepp sitter och letar massa nyttiga resept, tycker om mat så varför inte göra något bra då man ändå MÅSTE äta? :P
Nästa vecka ska Rickard börja springa med mig, så snart kommer kanske min sista livsdag, kommer över DÖD! Han säger "man ska spy efter träning" han är ju cp, men nu får jag en kompis som joggar med mig iaf, wohoo yihooo :P

My love
You're the one I want and it's not just a phase
I want you to stay
You're the one I trust, our love is the real thing
In my life

Don't go away
Don't go away
My lover (my love)
I'm happiest when we spend time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0