Uppe med tuppen!

idag är jag det, hör inte till vanligheterna att jag är vaken nu vill jag lova. Dock börjar jag om en halvtimmen så måste va vaken.  För idag blir tårt design tävling som gäller, hoppas det blir lyckat och alla kämpar :) Dock ska jag har lite klassråd och så före!

Nu sitter jag som vanligt och äter min äckelpäckelgröt, har väjt mig att äta den till frukost så nu är det inte så kämpigt längre :P vem vet om ett tag kanske jag tycker den är god tillochmed :P Dock är den kokhet just nu, så hur mkt jag vill ha den kan jag inte äta den för den är för varm.

PÅ lördag ska jag och Sara hem till Isabell och laga mat och de ska förfesta innan mange smith. Känns bara som att slänga pengarna i sjön att gå så det blir en lugn kväll efter förfesten. Funderar också på att färga håret då igen, förslag på läcker färg? Funderar på brun med röd nyans men jag vet inte.

Wiho, mitt nya avsnitt av Oth, blev precis klart. Vill se nu direkt men får vänta till efter skolan, jobbet och kanske Nikka(?) Den serien är som rena drogen men vill bara he mer och mer. Käärlek! Fast ingen ond kärlek man blir bara glad :)

Pusshej, jag saknar redan dig :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0