Visst jag kommer sakna dig.

Jag saknar dig nu, kommer sakna dig mkt mer MEN du gör inte desamma, då är det ju ingen idéeee! Kämpa för något man får typ 0respons för bara för att något annat råkar va viktigare för stunden, Nejnej, inte i min värld hörru.

Jag har ett erkännande att göra; Jag tycker om räkhuvuden, inte med skal på men det som är innuti, som många inte visste så sitter det rom i huvudet, det har mamma lärt mig :P Det är goaste på hela räkan, och neej man äter nte upp hjärnan, för sånt äckel skulle jag inte röra :P

Nu kokas det ägg, är grymt sugen på ägg av någon äggig-anledning xD Ska äta ett ägg när det är klart, fast fattade jag inte varför det inte kokade upp men sen åh fan konstigt när jag satt på lägsta värmen.

Igår åt jag och mr x räkor, pluggade matte, såg på OTH sen älskade vi passionerat hela natten, okej allt var sant utom det sista, men drömma kan man väl fåå ;)

Pusspusshallonpaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0