Dåligt av mig!

Dålig uppdattering här i bloggen av mig, men det blir så ibland man tänker inte på bloggen helt enkelt ;P
Idag gick jag upp tidigare än jag trodde, faktiskt halv tolv, låg vaken vid fyra och kunde inte somna. Så i sedervanlig vana skulle jag undefär gå upp klockan 14.00 eller så. Men inte idag :) Vet fortfarande inte vilken skola jag ska börja på på torsdag, ett litet mysterium det där xD Antingen sundsta eller sabbatsår, får se vad det blir :) Men skulle gärna ha reda på vad det blir av ap-hjärnorna :P

Anledningen till att jag inte kunde sova i natt heter faktiskt pengar; Ja jag låg och tänkte upp inkomster, utgifter och sparande töntigt nog. Försökte räkna i huvudet vilket verkligen inte är min starka sida ;P Somnade tillslut iaf eller många varv i sängen ;P

Idag fyller min älskade vän Fredda 20år också, grattis till honom :) Nog för att han inte bryr sig så mkt(påstår han) men jag gör för det är STORT :D
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0