Fredag!

ingeling!
Idag har jag och min syster legat ute i solen och solat. Hon plågade mig med olika massage "grejer" som gjorde ont :/ Ioft vet hon vad hon får göra så det ska vara lugnt :) Av att vara ute i solen varje dag 30minuter förhindrar man benskörhet, så det har vi gjort idag, legat ute 40minuter ;) Åter till solen, sorligt nog fick vi ju lov att gå in när solen gick i moln. För er som inte vet det så bort syster hos mig i ungefär två månader, eller ja 1½månad men sak samma :)

Sen kommer älskling hit och umgås med mig tills jobbet börjar, sen ska han sova hos mig efter jobbet, mys <3

Jag var i stan igår och handlade lite rea saker, blev ett par träningsbyxor, leggins, t-shit och hårfärg :) Nu har jag två oanvända hårfärger som ska bli någon gång ;P Ena svart den andra röd, kanske blir svart hår med röda slingor, det är snyggt :)

Jag är så glad att jag har kvar en vän, en vän som betyder mer än han någonsin kan ana för mig. Ett tag gled vi isär och jag tror aldrig jag vågar bli samma vän som jag än gång såg han som, men ändå så betyder han världen för mig. Om jag någon gång skulle behöva någon skulle jag ringa honom även om jag kan få svaret "ditt eget fel" men just det svaret kan vara precis det man behöver höra för att vakna upp. Du är så otroligt uppskattad av mig, och en av få vänner jag verkligen Älskar. Älska någon är större än alla annat och jag älskar dig.

Duschen nu, pusshej

Kommentarer
Postat av: Pernilla

vem är älskling?

2008-08-19 @ 13:19:06
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0