Gruvar mig!

Sitter här och vill bara att det ska bli måndag, måndag betyder att jag kan ringa till studievägledaren på sundsta och tala med honom. Hoppas det inte är något problem att komma in i trean på teater linijen. Vill verkligen det känner jag nu, skulle va skönt att ha skolan avklarad även om den inte ska bli avklarad om jag måste gå kvar. Då blir det sabbatsår, och det känner jag inte så mkt för men känner mer för det än att gå kvar faktiskt. Men helst vill jag byta och få ett slut på skiten så man kan flytta. Sen vare tänkt att livet skulle börja för min del, börjar det där(?) Efter studenten, kanske inte. Men någon gång ska även jag komma på vad jag vill. Vet iaf att flyttfåglar flyttar och det är min natur. Varmare breddgrader hadde varit min grej.

Har också tänkt börja äta herballife så jag inte behöver kämpa med mina Jeans som börjar bli små, min syster tror hon ska gå ner till 55kg, det är lite det :P Ska väl sätta att mål, eller flera delmål så blir det bra :D Puss<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha 55kg, finns inte en möjlighet =)

2008-08-06 @ 10:37:09
URL: http://jessicastillalive.blogg.se/
Postat av: pernilla

Gud vad ni är skeptiska klart jag kan det! jag fuskar i allafall inte varje dag!!

2008-08-08 @ 17:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0