Mål för tokiga ex xD

Jag undrar om jag gjort alla något, för just nu har jag pratat med fler tjejer som är "ex" på en månad än under hela livet :P
Idag ringde en mig och bad mig hålla mig undan, det var roligt för vi har bara pratat vanligt tycker jag :P Inte träffats, kanske ska dock men vänskaligt blire! Tokig tjej.

Sen en annan som tror att jag ljuger, bra hjärtegull att du har sån pålitlig pojkvän!

För övrigt fick jag låna Felix b-box idag, gullegull :) Försökte mig på något spel förut men fattade inte så jag la ner :P Han får hjälpa mig fatta senare :) <3<3<3

Daniel och Daniel skulle komma hit men dom är seg som höghus att bygga så vet inte om de kommer :P Trevligt med sällskap samtidigt som jag känner för att sova ;P Märks :D

Pusshej, jag tycker om dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0