Ont i fötterna :P

Har idag jobbat på mc donalds mellan 12.00-19.00 och nu har jag otroligt ont i fötterna. När man har på sig jobbskorn så känner man ingenting sen när de åker av då jävlar göre ont :P Och det luktar inte blommor precis, nej det lukar apa!
Om 4minuter slutar Felix då ska vi åka hem till Linn och laga min cykel, som jag skulle gjort när jag flyttade där ifrån för sisådär 6månader sen 8-) Seg klubben här :D Men sen kan jag cykla mig runt i världen iaf ;P

Fick en förfrågan i förra inlägget om jag inte var 18år  och ska början trean då? Jo engeligen ska jag ju det eftersom jag är 18år, men jag valde att byta linije vilket reluterade till att jag fick börja 2an för att läsa alla kursen :) Så där var det problemet urvärlden ;)

I morgon ska jag och min syster gå och träna bodybalance efter det kommer det bli en död människa i stan ;P Har inte tränat på evigheter känns det som, får se om kutandet på mc donalds resulterar i något ;P För alla intresserade har sats öppet hus så det är gratis att gå :) Så Kom igen nu era potaissäckar ;P

orka skriva mer ;P PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0