Skoooollaa!

I morgon börjar skolan och jag ska faktiskt början 2:an ;P Kom in på sundsta idag men inte i trean, det funkade inte. Så i morgon börjar jag 2:an ;P Om jag inte vill mer om 1år kan jag ioft läsa resten på komvux, men inte alls så många kurser som det hade blivit om jag hoppat av nu :P Kommer iaf ta studenten om 2år eller ja 4terminer blir inte 2år, men typ iaf :P Så imorgon hoppas jag att det går bra med min nya klass också, visst alla känner varandra men kanske kommer in i klassen iaf :)

Idag har jag vart hemma hos Felix och myst med honom. det va trevligt :)
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Sandra

är inte du 18? ska inte du börja 3an då? :D

ha en bra dag!

2008-08-21 @ 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0