Tidigt idag ;P

I morse, eller nej ursäkta det är fortfarande morgon, tidigare iaf rättare sagt 08.45 så gick jag(Historisk skriv upp det) till stan för att köpa i  lägg till skorna och schampo. Tog sällis med min syster som skulle till skolan(sjuk ovärt) så vi köpte även busskort och påslakan till henne :) Sen patrullerade jag till min skola(gamla?) där de försökte övertala mig att gå kvar, men den gick inte :P Nu skulle de iaf hjälpa mig byta, fick även tag på studievägledaren på sundsta och han skulle kolla på det :D Wiho, kanske blir ny klass till hösten och studenten till sommaren då :D

Slutade även va singel igår(så lägg ner alla intresse anmälningar), Så världen vet det. För jag ska berätta för hela världen att jag och Felix(jaaa han heter lika som min hund:P) är tillsammans, alltså 10/8-08 :P För övrigt så åker vi till Norge idag och hälsa på han bror, jag gillar inte norge så sjuk taggad är jag inte på det, men sjuk taggad på att åka med han :)

Ska ta mig en dusch nu, ha det bra, PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0