Tisdag :)

Idag är det tisdag och jag har absoult ingenting att göra än så länge, okej jag har vara varit vaken i 30minuter men ändå! Igår tränade jag med syster som instuktör, första gången på länge jag kunde somna i tid på kvällen :) Kändes också i morse när jag vaknade helt utvilad för första gången på länge, så himla skönt :)

Idag är min vilo dag, för er som inte visste de måste man ha(egentligen) varannan dag ledig för att förbränna något.
Så de som inte förstår detta, och undrar varför inte det händer något, tränar för mkt troligen. Hihi!

I helgen kommer några sötsaker från mora hit och livar upp stämmningen, de ska festa medans jag jobbar :) Hoppas de har en trevlig kväll iaf :) Kanske får ledigt vem vet!

Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0