Tjingeling!

Idag är det måndag och jag är ny duchad och på g, synd att det är kasst väder bara annars skulle man hittat på något skojsigt :P Städade massa i lägenheten igår med Felix som sällskap. Haan ville inte ens hjälpa mig, latmask :P Men nu är det rent iaf. Tänkte ta mig ann badrummet idag men har inte orkat än, ska väl de också :P Kom på tidigare att jag skulle kolla när skatteåterbäringen kommer(som min puckopappa fixade så jag inte fick innan midsommar) och den ska komma i veckan :D Jag som är pank, snacka om passande :D Syyynd att den inte kommer imorgon för då hadde jag shoppat på "stor-rea-dagen" fast det kanske är tur för annars går det alltid mkt pengar där :P Kan inte någon komma hit och tvinga mig att städa(?) Det går så mkt lättare då när man har någon som kollar på en! LATMASKEN :D Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Jessica

du måste städa annars kmr jag gör det och vet inte om det kmr vara så populärt från din sida heller :P

2008-08-04 @ 19:59:26
URL: http://jessicastillalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0