Ut i natten.

Nu sitter jag har har gått 2timmar sen jag kom hem från jobbet och tänkte att jag skulle sova dirket. Men icke, nu sitter jag här och bloggar fast klockan passerat tolv. Skulle jobbat mellan 18.00 - 22.00 ikväll men Monika ringde in mig så jag fick börja 15.30 istället, extra pengar klagar jag inte över faktiskt :) Imorgon/idag ska jag jobba också, börjar 15.00, ska tydligen vara massa saker på stan i morgon så det ska vara sjuk mkt folk hela kvällen för affärerna stänger 22.00 tydligen, SKUMT! Kom på idag efter jobbet att jag inte hadde någon mat hemma för jag inte handlat, jäävlar va smart jag är :P Kommer få handla på närhandeln imorgon för att få någon frukost :P Börjar dock bli lite hungrig nu, men vad gör man? Sover eller borstartänderna, det mättar :P
pusspuss alla älsklingar i mitt liv<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0