Utgång och akuten!

Igår kom några brudar från mora hit, rättare sagt Sandra, Beccs och Linda :) Jag tyckte det var trevligt att de kom hit, lite tråkigt bara att de bara stack sen på natten :S Kom hit förfestade lite, fixade oss. Sen var de inte klara men skulle komma till krogen senare med taxi så jag, Felix och hans vän gick dit. Väl inne på arena var cidern slut, så jag fick dricka öl! Äckel, men överlevde det ;P Sen stod jag och Felix i baren när mitt knä vek sig helt plötsligt, nu vet jag att arenas personal är helt hjärn döda, för det enda de sa var "hon får inte sitta där" Och felix sa att jag inte kunde röra knät men det spelade ingen roll för dem. Sen vägrade de ringa ambulans så felix gjorde de men de kom inte iaf. Så det blev taxi till sjukhuset där jag fick smärtstillande och rönkas, nu ska jag till sjukhuset 3g. månaden för att kolla knät, wihoo :P Ska nog stapla över med min kryckor till aniki nu tror jag :)
Ha det bra alla söta<3
Förresten Felix är det bästa jag har <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0