Vem är vännen?

Kom fram till går att jag har världens goaste pojkvän, som kunde trösta mig även om det var synd om honom. Vile ju inte vara besvärlig, men ändå ge och ta :) Så jävla synd om honom han mådde jätte dåligt, jag ville bara ta hem honom och bädda ner honom, men duktig som han är stannade han på jobbet. Får se hur han mår idag hoppas han mår bättre :)

Snart ska jag och Aniki till stan och kika lite, ska bli trevligt :) Ska kika på hennes lägenhet om jag hinner också, för ska jag till älsklingen sen :) (Fredda är bäst som låter mig åka med honom dit(L) )Hon ska tydligen hitta begravningskläder, usch! Undra om jag väckte henne förut när jag skickade medelande.

Idag försökte jag få tag på han på sundsta men inget svar, sen maila jag och då ringde han upp mig. Han sa att jag skulle gå till min gamla skola i morgon, sen får vi se. Dock om han säger nej så blire ingen skola alls i år för min del. Tänker inte stå ut med den klassen i år till. Folk får tro vad de vill, men de spåren de har satt i mig kommer ta år att komma över. Hoppningsvis blir det sundsta på fredag men det märks väl antar jag.

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0