Åh nej!

I morse började dagen inte alls bra, för den började nämligen med att jag försov mig. Skulle gått upp halv elva för att hinna fixa håret och sminka mig innan jobbet, men vaknade en 11.15 så det var bara att dra på sig kläderna och dra till jobbet som ett murveldjur. Dagen där gick bra iaf, va bara så sjukt trött sista timmen så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Till råga på allt upptäkte jag att jag har glömt mitt pulver i strömstad så det får jag i morgon kväll/natt :(  Så idag åt jag på mcd eftersom panka jag inte hade något val. Fy fan säger jag bara man ska verkligen INTE läsa kaloriinehållet i maten, man mår dåligt. Nej det blir dubbelt pass på gymmet i morgon, minst!!

Nu på kvällen har jag varit i lokalen breve här där Anni har 17års fest, orkade inte mer så jag gick hem. Nykter och kände typ ingen så ingen höjdare, satt bara och snacka med någon vän till Annikki mest hela tiden. Eftersom jag var hungrig nu på kvällningen och har knappt någon mat hemma fick jag laga mig kyckling och cos-cos(det jag hade hemma :P) men fy fan va starkt det blev, bräns i munnen just nu!

Lägenheten ser utsom ett slagfält för det ligger tvätthögar som ska tvättas i princip överallt, haha!!
Nej nu ska jag tvätta bort sminket och krypa ner i sägen och dra på ett Dh avsnitt. Sen i natt runt fem tiden kommer älsk<3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0