God morgon god morgon!

Skulle väl inte säga att jag tycker någon morgon är god, för jag är jämt så himla trött och irriterad på morgonen :P Fast min irritation gör bara att jag är tyst, är inte fräsig mot andra eller så. Imorse hade jag ett sånt där "tröttryckt" tänkte jag halv sju kan jag går upp, det hinner jag med. Hur fan skulle jag hinna med det bussen går ju kvart i? Som tur är tänkte jag till en extra gång innan jag åter somnade om i sängen, Guud vad skönt det är att somna om :)

Nu är det snart skolan som gäller, första lektion idrott - kostlära, ska bli spännande vem vet jag kanske lär mig något nytt, sånt gillar vi :P
Ska dra nu, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hoppas fredagen blir bra!

2008-02-08 @ 07:49:50
URL: http://RebeccaCecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0