Bittert!

Igår skrev jag ett jätte långt blogg inlägga, va verkligen JÄTTE långt. Sen när jag ska uppdatera så hänger sig skiten och allt, allt det jag hade skrivit försvann! Det va inget roligt, sen orkade jag inte skriva om allt igen så det sket sig :P

Idag har jag vart i skolan, fy fan va människor kan va råa ibland man KANSKE ska tänka sig för innan man slänger ur sig kommentarer! Tacka vet jag Sara, Marie & Louise <3 Guld tjejerna ju!
Efter skolan va jag hem en sväng och åt lite mat, sen bar det av ner mot stan igen. Där mötte jag upp Jesper, vi sprang runt en stund snackade med Sara, fixade biljett till arena på fredag. Wihioo kommer bli guld! Sen drog vi te biljardnian och spelade biljard tillslut vann jesper med 5-3 i omgångar :P Men jävlar ja king jag va igentligen!  Skit trevligt iaf, efter det tog vi en promenad bort till Mc donald. Där glufsade jag i mig en paj och en glass, himelskt gott är vad det är! På mc donalds blev vi iaf sittandes i 2½timme och snackade skit, haha vi bråkade en del också! Guld att träffa han iaf<3

Måste bara berömma mig själv som nu har lyckats haft godis förbud i 2veckor, jag vet att tidigare gånger att jag efter 1vecka brukar tänka "usch vad gör det" men nu jävlar! Har lyckast haft det i 2år förut, varför skulle jag inte kunna klara det igen då? Nu är jag pepp på detta. Förresten om någon tänkte på att jag åt glass idag så tycker jag inte glass och popcorn räknas till godis :) LITE måste man ju få äta!

Jag undrar om jag håller på att få vinterkräksjukan eller något i den stilen. Har mått illa i 3dagar(nej, är inte gravid) och just nu får jag spy attacker med jämna mellan rum, detta bådar inte gott inför helgen känner jag! Nej uscha mig, måste hålla mig frisk nu!

Ta hand om er!
Pussaa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0