Blogga lite oftare!

Okey okey jag ska försöka, folk som tjar på mig att jag borde göra det. Inte dirket så jag tänker på mitt bloggande hela dagaran, kommer i stridens hetta ;)
Naa vart hemma från skolan idag, känner mig så jävla låg. Provade det beprövade sättet idag och byte säng kläder. Ibland hjälper det mot halsont och förkylning, hoppas :) Men nu har jag iaf kommit ikapp på andra avenyn, skit trist om jag vill se någon annan gång och det inte finns några nya program, smällar man får ta ;)
Skulle va roligt om någon kunde fixa s 3 och 4: av oc till mig, missade ju det hade ju ingen tv när jag bodde med Moa. Sen skulle jag vill ha one three hill också, då skulle min värld vara UNDERBAR!

Hihi, i helgen kommer Sandra hit också, ska bli så himla trevligt att träffa min älsklingsflicka igen. Vet inte ens vad vi ska göra, jag får inte veta heller min födelsedagsöverrraskning! Haha, jag har inte ens firat min födelsedag med min familj än. Få väl göra det nästa gång det blir färd till Mora då :)

image2

Jag gillar dom här stövlarna, skulle inte tacka nej till dom; Ge mig? Någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0