duktiga jag!

Jag har skapat mig en ny vana, ska göra sit ups och rygglyft varje kväll. Som jag vet så brukar jag har motivation bara för första kvällen(fast jag har förut klarat att göra det någon månad) Men har försökt så många gånger och misslyckats med detta. Nu iaf så har jag klarat av andra kväll, kanske inte så stor grej, men dags för goda vanor säger jag bara :D (Förutom mitt dödliga festande på helgerna xD) Ska Innom sin tid ta tag i springningen också, men tänkta vänta tills det blir lite skönare ute, annars lägger jag bara ner så fort! Wihoo, håller mig till promnader!

Idag var jag och Fredda på ikea, lika tokigt som alla våra flummig upptåg, det gillar jag :D Mer av det, ge mig :D
 Frågan är hur vi kan ha kul på alla sånna där tokiga ställen som ikea och obs :P En bra fråga, roligt har vi iaf!
Sängen nu!
Pusssss<3

Kommentarer
Postat av: Krullet =)

Hahaha va? Din kompis tomas? xD menar du han på so you think you can dance eller? xD

2008-01-26 @ 19:42:59
URL: http://KrullisForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0