Gladadagar :)

Igår hade vi en supermysig kväll, vi firade Sandra och min 18årdag(trots att jag inte fyller än) Iaf först var jag, sandra, Jessica, stoffe, Emelie & Johanna på Claras och åt mat. Skit gott, jag åt tillslut upp Jessicas mat också xD Vi satt där, snacka skit, åt, jag höll ett tal :) Sen tog vi en promenad i kylan hem till Emelie, och jag höll på att frysa häcken av mig. Efter en stund kom Stoffes mamma så åkte vi till Orsa bowling, där disco bowlade vi :) Skiit mysigt & trevligt. Sandra köpte cider bara för att hon kunde ;)
Skit trevlig kväll, tack för det <3

idag vaknade jag av att Petter ringde mig, han tyckte att elva va på tok för sent för att sova. Jag skojar inte om att jag trodde jag skulle dö, somnade runt fem i natt(borde vända tillbaka dygnet nu, vet) Så han pladdrade på om ingenting typ, efter det tog jag mig samman och trots motgång gick ju upp. Ett steg i rättt riktining, sov inte till två idag xD Sen har jag pratat med mamma, sprungit runt lite, vart i mora och handlat, lagat lassange :)
Nu ska jag äta den också!
Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0