Haha, Charm!

Igår började dagen med att jag jobbade fem timmar på mitt otroligt trevliga jobb^^ Fick ungefär 10samtal på hela tiden, så vi satt mest och snackade av tiden där. Vid kvart i fyra kom Sara inskuttandes på jobbet för att hämta med mig. Vi bestämade oss för att köpa lite räkor och åka hem till mig, sagt och gjort! Sen åt vi middag med hela familjen här innan vi drog iväg till Kannika. Där drack vi lite goa drinkar, spelade kort och kollade på simpson. 21.10 avgick bussen in till stan och bowling på score. Dock satt jag, Sara & Azra bara och kollade på när dom andra spelade, men vi hade roligt ändå! Först var det med en kille som jag verkligen inte ville träffa. Sen en annan kille jag inte vågade träffa, som vi sen träffade men han va ja, hm tyst? Haha.
Runt ett gick vi ifrån score till Bk därträffade Jag och Azra, Kannika och Peter som precis hade beställt mat. Sen va vi där ett tag och segade, jag va helt facinerad av snowboard åkarna som va på tv:n :) Sen skuttade dom tre iväg till bussen och jag blev kvar med Robin & Erik. Dom beställade mat, sen satt vi oss där och snackade. Då var klockan halv två och dags för mig att åka hem tyckte jag, men inte då. Jag hade precis missat bussen och skulle vänta 25minuter tills nästan. Så jag bestämde mig för ett återbesök på bk för att värma mig. Där hann jag sitta i ca 5minuter innan en kille knäcker kommentaren "Det ser ut som du har hela världen på dina axlar" haha, tänkte jag kul att någon pratar med en. Jag berättade om bussen, och
 hans svar "ja säkert, du sitter här för att du vill ha en hamburgare men är inte tillräkligt charmig för att få någon att bjuda dig på en" (lagom fräck)
jag "Nee, burger kingshamburgare smakar bränt, jag väntar på bussen sa jag ju"
Han "ursäkta, bränt?"
Sen flöt bara tiden på, vi hade en skit rolig konveration.
Vid tio i började jag vandra emot torget och han vandrade med mig. Sen stod vi där och talade en stund innan jag gick ifrån honom till bussen. Så himla roligt möte, helt glad va jag hela vägen hem på bussen! :)

Nu ska jag dra mig och äta frukost, Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0