Hemlös!

Jag är en hemlös ute på vift och söker en lägenhet. Nej, jag fick inte min lägenhet som jag så gärna ville ha. Kände verkligen att jag ville bo i den, men det va någon dom jävel som kände att han va bättre än mig(+att han hade mer pengar) så nej jag får bo kvar hos Linn. Ska väl inte klaga egentligen, skit snällt att jag får bo här. Men jag vill liksom tahand om mig själv, som jag alltid ha gjort. Klarar inte av frågor som "när kommer du hem" "vart ska du" Jag är inte van med sånna frågor, är van att jag gör och går vart jag vill när jag vill. Men ska leta vidare, förhoppningsvis kommer det upp något bra läge snart :) Ska leta leta leta och ja leta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0