Klagomål!

Jag har fått kragomål från Isabell att jag bloggar allt för sällan, ska väl försöka göra det lite oftare nu. Hade tänkt det iaf! På senaste tiden har jag knarkat ner mig i andra avenyn, faktids en bra serie när man kommer in i den trots allt. Fast man kan också se vart 5program och förstå vad som hänt ;) Dvs lite softar serie som man bara kan slappa till, hur skönt som helst. Se andra avenyn, alla avsnitt finns upp på svt:s hemsida!

I morgon blir det fortsatt på min "jobba-igen-allt-det-jag-missat-på-jullovet-vecka" Så det blir att ställa väckaklockan på helgen inget jag vanligtvis gör. Jaa jag älskar att sova, det är så himla skönt, skojar inte, Älskar det!

Fick idag också ett mail från Stub(studentboster) och från den 1Mars har jag en ny lägenhet, dom har reserverat en åt mig nu :) Himla gulligt det lät! Ingen storlya eller så, men den får räcka! Ligger precis brevid skolan så det är inte långt till varken jobb eller skolan sen, kan ju vara rätt skönt!

Nu ska jag sova :)
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0