Knä ur led/nackspärr och hes!

Känns som att helgen gjorde sitt och nu mår jag som en prinsessa! Kan knappt prata eftersom man försökte prata trots den dundrande musiken på Gp. Nacken vet jag inte alls vad jag har gjort med, och mitt knä det går inte att sträcka rakt :S Ont som inni bomben har jag överallt iaf, känns inte så himla rockigt.  I morse när jag vaknade gjorde halsen så sjukt ont så jag bestämde mig att det va bäst att stanna hemma, sagt och gjort. Dock har jag hunnit nästan klart med ett arbete om drottning Kristina. Sanningen är den att jag faktids nästan tänkt att jag ALDRIG skulle hinna bli klar med det tills fredag, men nu ser framtidigen lite ljusare ut. Ska nog läsa några kapitel i Samhällskunskapsboken ikväll också, usch va duktig jag är ibland.
Mitt i allt festande så försvann dock min dagliga sit up's, känns inte så bra när jag kommit igång så fint. Nu Kan jag inte ens göra dom det står en säng i vägen :/
Nu ska jag kila iväg med Linn till Pekås och köpa semla, mums :D
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0