Oh lalal :D

Min helg började faktids i torsdags, då var det studenttorsdag på arena med jobbar kompisarna som gällde :D Först förkrökade vi sen drog vi iväg till arena, riktigt trevligt kväll. All drinks from loui, haha, men seriöst Loui söp ner mig totalt där alltså. Låg senare och spydde vilket inte är så himla lyckat tycker jag. Men innan alla tequila hade jag en dunderkväll! Efter arena drog vi på lite efterfest med käk :D Trevligt att han vill ha med oss(mig och Sara)
Sen var det tänkt(ibland tänker jag inte alls) att jag skulle upp vid sju och pallra mig till skolan. Det gick dock inte så bra när jag kände att jag fortfarande var full :P Så det var bara att somna om igen, för att sen ta bussen till GÖTEBORG! Skit rolig bussresa dig, trots att vi va bakis eller jag och Sara va men inte Camilla!
En kille som satt framför oss till Sara
- va inte du trött?
sara
- Eh va? Nee?
han
- Men du kan inte försöka sova då?
hon
- nej jag ska inte sova
han
- Kan ni va tysta i tre minuter så jag hinner somna först då?
EHM? :P

Sen i göteborg tog vi över Petters lägenhet, Petter drog dit två vänner och vi förkrökade innan KROGEN :D Fri entree, redbull och billig cider :D MUMS! Dansade som bara den, fy fasen:D Sen blev det lite tok på efterfest med fel killar och grejer sen :P Kom hem till Petter vid nio typ, HELT slut! Sova en sväng innan vi intog STAN, dock blev det en kort shopping runda, vilket va tråkigt. Lördag kväll blev det krogen igen, dansade mig ännu svettigare den här gången :D SKIT SKOJ, sen blev det hem te en och sova :) Fy fan va slö jag har vart idag, sov i princip hela vägen från göteborg till karlstad, skönt vare :D

Nu väntar sängen :D Pusssar<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som en händelserik helg må jag säga. Du lär vara rätt sliten i vecka nu tror jag ;) "Krya på dig"

2008-01-28 @ 08:54:26
URL: http://sandraehlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0