Om livet var en sång, skulle jag sjunga hela tiden, bara flumma igenom livet!

Sitter här hemma och har allmänt jätte seg, överskotts energi till tusen bara :P Har vart ute med hunden 2timmar idag, det är verkligen det enda jag har gjort +ätit xD

På söndag var det meningen att jag skulle få med mig Sandra och Jessica till Karlstad över dagen, men det ser min kära pappa till att försöra för mig. Jävla gubbe, får han inte som han tycker att det ska var så ska han inte följa med alls. Precis som en 3-åring, jävla cp!

Nej, funderar på en sväng till med hunden, efter som inget vill funka idag! Inte ens internett uppkopplingen så jag kan kolla på andra avenyn utan att det hackar varannan sekund!
Uhh, nog om mig!
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0