Tv-serier!

Hittade en liten lista i hppt://camillakruse.blogg.se  blogg, så jag snodde den :)

Om du har sett över 55 st. serier är du en serienörd.


[X ] Gilmore Girls
[x] Grey's Anatomy
[X] Prison Break
[X] Desperate Housewives
[X] OC
[x]One Three Hill
[X] Vänner
[X] Förhäxad
[X] 24
[X] Simpsons
[X] Scrubs
[ ] CSI
[ ]CSI Miami
[ ] CSI New York
[X] Jordan Rättsläkare
[X] Joey
[X] Bones
[X] Dawson's Creek
[X] Heroes
[X] House
[  ] Brothers and sisters
[X] Sex and the City
[ ] Navy CIS
[X] Lost
[X] My name is Earl
[X] Ugly Betty
[X] Smallville
[X] Southpark
[  ] Stargate Atlantis
[  ] The 4400
[  ] The Office
[X] Two and a half men
[X]Spin City
[X] Cold Case
[X] Criminal Minds
[X] Baywatch
[X] Lilla huset på prärien
[x] Dallas
[x] Shark
[X] Tredje klotet från solen
[  ] Law and order
[X] Våra bästa år
[x] Våra värsta år
[X] Sabrina - Tonårshäxan
[X] Ett geni i familjen
[X] Alla älskar Raymond
[X] Ghost Whisperer
[x] 8 simple rules
[X] Svensson Svensson
[ x] Lizzie McGuire
[X] Sunset Beach
[  ] Magnum
[X] VIP
[  ] Stacked
[x ] Myggan
[  ] Vita huset
[X] Advokaterna
[X] Ally McBeal
[X] Las Vegas
[  ] Xena
[  ] Entourage
[X] Cityakuten
[X] Will&Grace
[X] Beverly Hills
[X] Sjunde himlen
[X] Dharma&Greg
[ x] Fresh Prince in Bel Air
[X] Skilda Världar
[X] Nanny
[X] Tre Kronor
[ x] L-word
[X] Vita Lögner
[X] Andra Avenyn
[X] Rederiet
[X] Hem till gården
[ x] How I met your mother
[X] That 70's Show
[X] Alias
[ x] Seinfield
[X] Glamour
[X] Huset fullt
[ ] Hjälp
[x ] Mitt liv som död
[  ] The Shield
[ ] Close to home

69serier har jag sätt, lite extrem med serietittandet förstod jag nu :O :D
Fast jag måste erkänn att vissa har jag bara sätt 1 eller 2 program av ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0