Home!

Nu är jag hemma efter ett rask beslut igår om att jag fick åka hem :P Fallet igår va nämligen att jag åkte till sjukan och där fick jag beskedet "mögel allergiker" Det verkade som att huset vi bodde i hade möggel i sig så där fick jag inte stanna. Kom inte fram till hur jag skulle ta mig hem innan stoffe sa att han ska dra till Karlstad om 5minuter, det blev bara att tokpacka sakerna och slänga sig i bilen. Smart som jag är kommer jag på halvvägs till Karlstad att jag glömt min lilla väska och i dem låg nycklarna till lägenheten. Gosh det det blev bara att slänga sig på telefon och hitta sov plats ;P Men det va ingen match, fick sov plats hemma hos en gullig kille vars familj saknade mig :P Där blev jag kvar idag innan jag vid ett drog till stan och träffade Azra :) Blev lite inhandling och mat, myspys :) Nu ska jag fixa håret :) Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0