Jobb jobb.

Har nu jobbat 3,5h med febrer kände att jag fick feber runt ett man irrade runt där på donken. Kändes jätte skumt när ja är van med strömstad nu :P

Kund  - slappna av, Ta ett djupt andetag.
Jag - men jag är avslappnad.
kund - men kom igen nu du behöver inte göra en pshyco min för att andas. Kom igen nu ge mig feelingen. Okey lite bäättre vi säger royald klockan 11 i morgon då?

Stoooooor chans, han skulle probebly fått en chock när jag sa min ålder precis som de flesta. xD Nana skulle sovit hos mig ikväll men han orkade inte, klandrar han inte jag skulle inte heller cycklat på natten i regnet xD För hoppningvis har han tid över i morgon :) I morgon ska jag soooova och ta det lugnt. tänkte även ut och springa eller gå promenix! nu blir det sängen ;) PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0