natten

Idag var en trevlig dag, första träffade jag Azra på stan vi fika lite och pratade. Sen kom Fredda och hämta mig på stan så åkte vi hem till mig, först satt vi och pratade lite i min lägenhet sen gick vi ut och gick en promenad. Utan att han vet det så är han en underbar person som jag lyssnar noga till till. Föresten så måste han få ett stort tack för att han bad om ursäkt för allt igår, mkt bra gjort :) När han hade åkt somnade jag typ 1timme innan Felix kom hit, vi åka och köpte popcorn innan vi såg en film, Myspyyyys! Sen skulle vi se en till han hade med sig men den hacka så vi fick se någon av min *host* bra filmer. Sen prata vi en stund innan han nyss drog hem. Nu blire bara att hoppa ner i sängen och hoppas det finns något att göra i morgon också. Och fan i helvete jag saknar dig, att jag tvinga människan berätta för din skull slog dig aldrig, nejnej det är säkert mitt fel. ÅH ORKA!!
god natt,PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0