SKUM:D

Det var skumparty på arena igår, och helvete vad mkt folk det var :D Skit trevligt vare, skulle få stryk av Sara för att jag ska dra te Mora om 2 veckor, jävlar borde jag bli rädd xD  Azra var en fegis som knappt vågade dansa i skummet för hon våga inte bli blöt, vääääärt därför man är på skumparty :P Hon hade rätt skoj ändå dock:P Skulle jobba idag på bergvik, men kunde knappt prata när jag vaknade så jag sparar mig tills ikväll när det blir att jobba i city :) Glömde dock mina arbetskläder i störmstad och nu finns de inte där sa Jonas :O Fan om någon har snott dem då måste jag betala för nya :( SUUUG!! Jag har precis fått en ny älskling också Pasta-pesto med torkade tomater, YUMMY! Prooova, starka rekomenadtioner här!
Nu ska jag speela lite mer spel och vänta på bättre tider :P Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh, vem var det du sov hos? :P

2008-07-20 @ 00:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0