tjing tjing!

Sitter hemma och funderar på att sova en sväng. Egentligen skulle det bli pumpbolget med tjejerna ikväll men efter att förfestat med dem kände jag att det var dags att dra hem. Mammy kom och hämtade mig, snäll som hon är.
Vill iaf tacka Sandra, Emelie, Beccs,Johanna, Emelia, Theres, Linda, Frida, David, maja, Bella osv. för en trevlig kväll :) Myyys<3
Kvällen började med att jag, Pernilla och hennes jobbarkompisar drog hem till någon jobbarkompis:P Där satt vi, snacka och åt cheese chips innan Bellsing(som förävrigt är väldigt tjock nu) med Mormor kom och hämtade mig och vi åkte ner till Emelie. Emelie och david har en hel mysig lägenhet så där stannade vi. Efter ett tag rullade folket in och vi snacka skit, skratta, drack osv. Sen vid typ elva kom mamma och hämtade mig :) Nu ska jag ner och se klart på en film och i morgon blir det riktig fest :D Tjing tjing/puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0