dagis nivå!

Fredda har börjat med något som enligt mig ligger på dagis nivå. Jag tycker inte om Jonas, nej inte alls och för någon dags sen så sa han en sak till mig, eller ja flera vilket gjorde att jag till slut bad honom "dra åt helvete" Dock krävdes det rätt mkt innan jag sa det. Nu tänker inte han umgås/prata med mig försen jag bett om ursäkt tydligen. " Är inte du snäll mot min vän tänker jag inte vara snäll emot dig"- dagis nivå. Hej och hå vad folk kan sjuka i ens ögon på några minuter. Nej nu ska jag inte tänka mer på det, jag kan inte be om ursäkt till någon om jag verkligen känner att jag menar det.

Juste var väldigt klantig förut också, gjorde mat tills i morgon. Så tog jag ut den ur ugnen, det smartrade väldigt när jag ställde den på plattan och inte tänkte jag på det. Men tjolavip så gick formen i två bitar och då först förstod jag att plattan var på. Så nu gick den fina ungsformen sönder :( Får väl köpa en ny någon gång :)
Puss<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0