fintväder!

Underbart fint och soligt väder är det ute, ska köpa mig en jucie och lägga mig och sola tänkte jag. Ska försöka att inte vara vitast i sverige i år, alla blir så jäääävla bruna på sommaren, FUSK! Vill också bli brun men i år ligger jag i iaf, får se vart det lider :P

Ikväll är det föreställning av min klass musikal "spegel-spegel" behöver all publik vi kan få så kom! Är på arenan halv åtta kostar 50 kr! KOM KOM KOM!

Föresten måste jag be om ursäkt för min dåliga stöttning idag till design klassen de hade inrett orrholmsgaraget. Är bara lite svårt att stötta något man tycker är totalt ointressant. Konst är inget jag bryr mig om iaf :P

Sola nu, pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0