god morgon!

idag är det skolavslutning och i vissa ämnen får man en överraskning när jag öppna betyget, Ska bli spännande! Inga IG; n än men 1 år kvar innan stundenten. Va och kollade massa studenter igår, var ytterst trevligt. Fick dock springa till donken innan jag hade hittat alla jag skulle, men glad är jag för det :P Stressigt som bara den på jobbet igår, inte en lugn stund mellan fyra och sju. Efter idag är det sommarlov, guuud va skönt och behövligt. Åker hem till mora på söndags blir där 1v. sen karlstad 1 v. så blire strömstad 4v. innan vi drar tillbaka till mora 1 v. sen börjar skolan snart igen :P Ingen ledig til befinner jag mig i Karlstad, inte värt :P Hoppas alla studenter hade en super trevlig kväll igår, det är dom värda efter 3år slit i gymnaiet :) puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0