Jobba & äckligt bakis:P

Igår så ville jag på fest eller krogen, vid halv sex hörde Bella av sig och bad mig komma till henne. Bella fick det bli. Hemma hos henne vare tre trevliga pojkar och efter ett tag kom Saris :) Vi hade skit trevligt, innan vi drog på arena. Dock har jag dåligt med minnen, men efter typ 20minuter drog jag och Robert till skoghall på någon fest. Dock satte vi oss och drack innan vi gick hem :) En trevlig promenad i natten :P

Idag bestämde vi oss för att gå till stan och äta. Så gick vi in på mc donalds. Direkt där får jag frågan om jag vill jobba, ja visst så det blev att slänga ihop till jobbkläder. Dock var jag äckligt bakis första 3timmarna, orkade knappt sopa :P Det roligta var att de jag jobbade med förstod att jag var bakis utan att jag sa något. Jävlar va hängig och seg jag måste varit hela dagen :P

I morgon bär det av till strömstad i fyra veckor. Ska jobba på mcdonalds strömstad med alla "UNDERBARA" norskar :P Den enda jag vet som är där nere är Mickaela. Treeeeeeevligt att hon är där iaf :)

Nu får alla sötingar ha det bra så hörs vi :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0