Natten är ung och klockan bara barnet.

TVÅ REDBULL VODKA!  
Känner för att gå ut, supa mig full och Dansa :D Sist jag var på arena hände det massa stul, så nu vill jag ut och ha kul. Oj vad jag var nu bra på att rimma, kanske kommer det med nattens dimma. Till helgen bliiiiiiiiir det festa, eller ja iaf lördag för jobbar Fredag natt :) Skojoboy, sen på fredag skulle jag fika med Azra, sen bestämde jag att fika med Camilla och Sara också, så jag drog hop dem till en smäll, nu ska vi fyra fika, Myyyyyys! Ja jävlar ja jag har diskat också, kors i taket vad äre med mig idag XD Kom till jobbet 30minuter förtidigt. Men det var bara skönt för de har en underbar massage stol där. Sen hade jag två raster båda ville jag stämpla in för tidigt ifrån :P En sköööööön avslappnad dag. Har tvätt tid imorgon så ska sova nu, pussas<3<3 Käääääääärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0