Skön dag!

Igår va en trevlig dag först drog jag in till stan där jag handlade lite saker sen träffade rickard, hans syster och flickvän. VI satt oss på promen åt jordgubbar och drack cider, mums :) Efter vi suttit där ett tag skulle Rickard dra och äta med sin familj så jag blev kvar med hans syster(andra sidan familjen) och flickvän vi gick bort till CCC för att se de vackra balfolket, oerhört fina var dem :) Sen drog jag hem. Så bestämde jag mig för att ta en promenad, sagt och gjort behav mig till Hammarö där jag träffade på Jesper och Martin som spelade boll. Trevligt att små prata med dem lite innan jag gick och mötte Fredda han körde runt mig och visadre mig alla värdens vägar på hammarö :P Skulle nog tagit några timmar att vandra runt hela som jag tänkte från början. Iaf så körde vi runt ett tag innan han körde hem mig igen :P Trevlig dag, med trevliga människor :) Ha en super bra tisdag idag, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0