Smarting.

Måste erkänna att min pappa är den mest blåsta personen i världen. Han satt på datorn hemma i Mora när det åskade ute, vad hände? Så klart slog blixten ner, alltså det första man typ lär sig är att itne använda dator eller tv när det åskar. Men han trodde inte det hände han. Klart som fan det gör.

Har under senaste veckan befunnit mig i mora, firat midsommar träffat familjen och bråkat med Jessica.
Klart var det roligt att träffa alla brudar igen, jag saknar er <3
Lite roliga saker som sagt
 Andreas - Jaha, vem är det som är nykter då?
jag - jag är och Pernilla kör.
Andreas- Klart fullast kör, hon kan ju inte sköta musiken. :P

Patrik - Ikväll är det fotboll?
Jag - Jaha, vilka spelar?
Patrik - Du gör!

Maha, duscha nu! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0