trevlig kväll!

Ikväll efter föreställningen gick klassen och firade. Vi Köpte oss pizza och satte oss ner vid teatern. Var en mysig kväll med sång, dans, spökhistorier och mkt mer. Var mot förmodan en trevlig kväll, kände mig välkommen iaf, bra det! runt två tiden blev det hemvandring först i sällskap med Fredda i telefon, sen petter i telefon innan jag stötte på Fredrik på jobbet som skulle åt samma håll som jag. Tur var väl det så mörkrädd som jag är xD Imorgon ska Petter ringa och väcka mig vid sju, jag bad om halv åtta men han tyckte sju så då ringer han :P Uschaaa! Ska välm krypa ner i sängen nu så jag kommer upp till tåget i morgon, ska bli skönt att komma iväg till göteborg lite. Gillar ju den staden skarp, önskade jag kunde ta mig dit lite oftare och se fotboll, men sånt är livet får vänta tills efter studenten :P

Sussa nu, sov gott alla människor :) PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0