bränd!

Skulle precis ta ut en plåt med en handduk ur en varm ugn. Såklart brände jag sönder mig. Så nu har jag ett stort fult rött märke på handen som gör ap-ont! Så jävla klantig, tog faktiskt en handduk för att inte bränna mig alls, men såklart gjorde jag det.

På valborg var jag först hemma och tjurade för verkligen alla jag frågade hade bättre saker för mig än att umgås med mig. Fast när jag var påsprång för att ta tåget till min syster i sunne, så säger  Rickard att jag kan grilla med han och hans vänner.  Sagt och gjort kan inte påstå att det var ett dåligt val. Hade skit trevligt lärde känna massa roliga personer och hade en bästa kvällen på läge. Vi grillade, spelade fotboll i Robin (rickards kusins) kök och massa mer. En bra sak var att jag träffade Johanna, som tydligen bor två våningar under mig och vi ska umgås :) Skoj skoj skoj :D Så blev jag också vän med Robin som jag var hemma hos igår vi åt pizza och slöade till två filmer. Skit trevligt!

igår; var jag med Robin sen hem till sara, vilket var meningen att det skulle vara några från jobbet men de flesta kom inte så det blev mer folk från inte jobbet än jobbet xD En som va sjuk och en som missade bussen 2 gånger(stor chans) Vi var hos sara folk rökte vatten pipa och vi spelade kort =) Sen drog vi vidare till Camillas bror en bunt av afa va där, jävlar vad vi snackade mkt :P Jane trodde vi bråkade men vi bara diskuterade :P Efter varit där några timmar, så drog jag och Henric hem till mig och sov :) Idag så var det meningen att jag skulle jobba, men blev bara 3 timmar innan jag gick hem pga av mag ont :P Uscha mig va ont jag hade.

Nu sitter jag här har sätt 2 avsnitt av oth är nu på 3:e blir nog några till :P älskar verkligen den serien!!
Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: camilla

Hehe, de var ju inte från AFA :P Det var en vild diskussion ni hade faktiskt. Ingen hit att diskutera på fyllan (A) Men som åskådare var det riktigt roligt! :) Bra att Jocke-lakrispuck försökte få er på andra banor. Annars hade det blivit fight efter en stund :D Kul att ni kom, fast alla hade dragit i stort sett. Men vad gör det, bättre plats i soffan och mer tokerier, varför inte? :D Vi ses väl till helgen. Ha det gött!

2008-05-02 @ 22:18:10
URL: http://camillakruse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0