färdig :)

Nu är jag äntligen klar med skolarbete om kostlära, det värsta är nästan att jag inte gör det för att det är intressant eller något utan för att göra läraren nöjd. Men nu är det iaf klart och jag kan sova :)

Tycker inte om att jobba lördagar, nästan ingen där man kan prata med, lugnt och tyst. Man hör tillochmed när någon går förbi. Sån där djup tystnad som är jobbig. Hoppas Emma är där, henne kan man ha ett trevligt samtal med iaf. Turligt nog är hon nog där. Söndag blir nog stressig slutar 16.00 på mc donalds och börjar 16.00 på norstat blir 11½ timmes jobb, nice om man klarar det kommer somna :P

I morgon blir det jobba sen på Mangnus Bettnèr(kung) med Linn och henns vän, ska bli kuligt att se vad han har att erbjuda ska försöka få med mig något att plugga på i morgon på jobbet, måste bli klar med massa grejer innan fredag nu, jävla lärare att sätta ett sista datum för allt :S sov sött nu alla barn, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0