fast.

Nu är jag fast i en ny serie, denna gång är det OC som gäller. Ska komma ifatt den serien nu också, sen blir det Desperate hosewife som gäller. Man nu blir att satsa på Oc, ligger några år efter typ Säsong 3 :P Ska dock inte bli så fast i serier som vissa andra blir ;P haha, sopor :P

Ikväll har tvättmaskinen rullat, en 6 maskiner. Nu behöver jag bara städa lägneheten IGEN för att få det se människligt ut här!! Men det får lite lördag dag, enda dagen jag är ledig i veckan så bäst att ta det då. Dock vill några ha med mig och se looptroop, men vilka är det ens? Hört typ 2 låtar, perfekt! Isabelle skulle dit men nu vet jag inte om hon gömmer sig i sthlm till söndag, måste höra med'na! I morgon blir det norstat igen, kul att se alla människor där :) Saknar de små krabaterna, små och små de flesta är äldre än mig :P
Nu ska jag slänga mig i sängen och se Oc innan min skönhetssömn. Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0